FAQ
- Home
- FAQ
Zo bestel je een product met naam:
- Stap 1: Een product kiezen
- Kies in de menu balk een productcategorie
- Klik op het product dat je wilt hebben
- Je kunt ook zoeken via onze zoekmachine
- Stap 2: In de ontwerptool kan je prints en kleurencombinaties kiezen.
- Stap 3: Personaliseren
- Vul de tekstvelden in
- De door jou ingevoerde naam en tekst verschijnen op het product
- Om het ontwerp van dichtbij te zien houd je je muis op het product, zodat er wordt ingezoomd
- Stap 4: Bestellen
- Voer het aantal en de maat in
- Klik op bestellen
- Het product is nu aan je winkelmandje toegevoegd
All in-stock, non-preorders will be filled within 7-10 business days of being placed (not including weekends or holidays).
Orders are packed and shipped in Conyers, GA. Shipments are made via trackable service. You will receive an email with tracking information as soon as your order is headed your way.
Please allow 1 day for tracking information to update on your order. If you are unable to track your order, please let us know and we’ll be happy to assist.
Belgie: 9€
Nederland: 12€
vanaf 100€ gratis
Ja Zostof levert haar producten inderdaad wereldwijd. Desondanks kan je deze optie nog niet aanduiden bij de verzending. We kijken namelijk graag na wat voor jou de goedkoopste optie is om te verzenden. Stuur ons even een mailtje met je verzend vraag en we kijken het graag voor je na.
We proberen bij ZosTof altijd om alle pakketten zo snel mogelijk naar onze klanten te versturen. Er zit (helaas) altijd wat wachttijd aan verbonden omdat al onze producten met de hand worden bedrukt en we niet alle maten en keuren van al het textiel op stock hebben. Toch streven we er naar om alle pakketten binnen de 10 dagen te verzenden na betaling.
Stuur ons een mailtje (info@zostof.be) met de artikelen die je graag wil bestellen en de uiterste datum dat je ze nodig hebt. Wij bekijken of dit nog haalbaar is en laten je snel iets weten.
Ja natuurlijk, kijk even de openingsuren na of maak een afspraak via info@zostof.be.
Heb je liever dat je pakketje geleverd wordt bij een postpunt, dan kan je het postpunt doorgeven bij de opmerkingen net voor het betalen van je bestelling.
Ons afhaaladres is:
ZosTof
Oude Braak 76
2310 Rijkevorsel
Kijk zeker even de openingsuren na voordat je langs komt of maak een afspraak via info@zostof.be, zo vermijd je voor een gesloten deur te staan.
Zoals vermeld bij onze algemene voorwaarden zijn we niet aansprakelijk voor afwijken van kleuren van prints of graveringen. Elk computer scherm geeft de kleuren anders weer en elk materiaal heeft zijn eigen textuur, dikte , kleur en hierdoor zal elke gravering anders zijn.
Dit kan zeker! We werken graag op maat!
Stuur een mailtje naar info@zostof.be en we bekijken de haalbaarheid van je vraag.
Als bedrijf of vereniging is het soms leuk om een bedrijfslogo, clublogo of ander eigen logo op onze producten te laten bedrukken. Dit is zeker mogelijk bij ZosTof. Mail het logo in een ai- of eps-file naar info@zostof.be en ontvang een offerte op maat.
Voor textiel is wassen geen enkel probleem. ZosTof raadt aan de producten op maximaal 40°C te wassen en zeker geen wasdroger te gebruiken. Bij voorkeur de kleding binnenste buiten wassen. Om de kwaliteit te behouden is het aan te raden om het logo na elke wasbeurt aan de binnenzijde te strijken, echter nooit aan de buitenkant.
Helaas kunnen wij gepersonaliseerde artikelen niet omruilen aangezien ze op maat voor jou gemaakt zijn.
Kijk dus altijd goed naar de afmetingen of stuur een mailtije (info@zostof.be) als je niet zeker bent van de maten.